Communicatiebureau Shtick trekt Joachim Sneyers aan
ANTWERPEN – Communicatiebureau Shtick heeft versterking in huis gehaald. Na een gesmaakte invalbeurt is beslist om Joachim Sneyers voor onbepaalde… Lees meer
ANTWERPEN – Kadanza, het enige brandingplatform van Belgische makelij, is vanaf vandaag beschikbaar als software die als een online dienst wordt aangeboden, ook wel bekend als SaaS, of software as a service. Dit heeft als voordeel dat je als klant het platform kunt gebruiken zonder hulp en dat je niet moet instaan voor het technisch onderhoud. De basismodule is gratis, en daarmee wordt degelijk brand management mogelijk voor iedereen. Met deze switch is het Antwerps team achter Kadanza klaar om nieuwe klanten aan te trekken in binnen- en buitenland.
Kadanza heeft sinds 2010 een zekere reputatie opgebouwd. Nu gaan de oprichters een stap verder en maken ze brand management toegankelijk voor alle merken en bedrijven. “Met de evolutie van een SwaS- (software with a service) naar een SaaS-platform maken we onze droom waar”, glundert Nico Potvin, CEO van Kadanza. “We geloven dat iedereen recht heeft op degelijk brand management, en we willen de wereld meer ‘on brand’ krijgen. Daarom kunnen gebruikers vanaf nu gratis genieten van ons platform met een onbeperkt aantal users. Betalen hoeft pas als je meerdere merken of data wil toevoegen, complexere rechtenstrucuren wil gebruiken of op zoek bent naar geavanceerde functies zoals workflows en integraties met externe platformen.”
In België is Kadanza een voorloper op het vlak van de digitale transformatie van een merk. Kadanza helpt bedrijven om de digitale inhaalbeweging te maken.
“Dankzij Kadanza is het voor merken veel gemakkelijker om alle communicatiedragers er uniform te laten uitzien, en kan een bedrijf flexibeler en efficiënter aan branding doen en de digitale inhaalbeweging ook maken op het vlak van merkbeheer. Vandaag loopt dat nog heel archaïsch en ‘old skool’. Zelfs mijn grootmoeder kan via Kadanza een foldertje ontwerpen en het zal perfect dezelfde huisstijl hebben in Atlanta, waar het ontworpen werd, als in Zonhoven, waar het in de supermarkt ligt”, vervolgt Nico Potvin.
Ook in de VS succesvol
Kadanza heeft sinds 2014 voet aan de grond in de VS. En het heeft er ondertussen een mooie klantenportefeuille uitgebouwd: kleppers zoals Bakkt, Milliman, TransAmerica, Axalta, HPE werken met het platform. “Bijna 50% van onze omzet komt momenteel uit de Verenigde Staten. De opening van ons tweede kantoor in Chicago twee jaar geleden, heeft de groei daar helpen versterken. Met de switch naar een SaaS-platform willen we Kadanza nu een extra boost geven en ligt de hele wereld binnen ons bereik”, vult Nico Potvin aan.
Kadanza werd opgericht in 2010 en stelt momenteel 20 mensen te werk. Het telt 100.000 gebruikers bij een tachtigtal merken verspreid over Europa en de VS. Kadanza heeft ook in België bekende klanten zoals Colruyt Group, bpost, Katoen Natie, Brussels Airport Company, en meerdere politieke partijen.
ANTWERPEN – Communicatiebureau Shtick heeft versterking in huis gehaald. Na een gesmaakte invalbeurt is beslist om Joachim Sneyers voor onbepaalde… Lees meer
ANTWERPEN - Werknemers Isabelle Paqcuée en Tess De Belie zijn voortaan aandeelhouders van CityCubes. Dat kondigt het Antwerpse evenementenbedrijf aan… Lees meer
MECHELEN, GENT - Het Mechelse Brand-tech bureau Springbok heeft het digitaal bureau Duke & Grace overgenomen. Het bureau uit Gent… Lees meer
Het aantal faillissementen in ons land is in januari met bijna 15 procent gestegen op jaarbasis. Vooral in de horeca… Lees meer
MERKSEM, AARTSELAAR - Willy Jorssen (88) is onverwachts overleden. In 1961 begon hij in Antwerpen met de verdeling van BMW.… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen