400 ondernemers op marketingeditie Made in Kempen live

madein

Zo'n 400 ondernemers hebben gisteren met heel veel belangstelling de marketingeditie van Made in Kempen gevolgd. Made in Kempen is het zusje van uw vertrouwde website Made in Antwerpen. Met boeiende, verrassende en inspirerende verhalen werd de de belangstellenden in het business center van Frame 21 in Herentals uitgetekend hoe de Kempische ondernemers aan marketing doen.

De verschillende aangekondigde sprekers gaven het publiek een brede kijk op de nieuwste tools die vandaag in marketing gebruikt worden. Alle instrumenten om een onderneming succesvol te vermarkten passeerden de revue. Van b2B en b2c-communicatie, traditionele media, social media, communicatiebureaus, eigen werknemers enz. Weinig theorie maar des te meer praktijkgerichte verhalen.

Paul Verwilt van Mediahuis, de uitgever van Made in Kempen schetste als introductie het economisch landschap in de Kempen, een regio die weliswaar zwaar onder druk staat doch die volgens hem toch nog altijd ongekende mogelijkheden heeft om zich recht te zetten.

Lieven Vanlommel bracht het verhaal over het succesvolle StarMeal.

Pieter Janssens tekende de uitdagende communicatie uit van Intracto als groeibedrijf.

Emma Liekens had het over de comeback van Ijsboerke.

Nele Bruers en Carlo Van Tichelen schetsten de succesvolle communicatie van Dobit.

Gert Lathouwers had het over het marketingplan van OMD Glaswerken.

Patrick De Pelsmaeker tekende als marketingspecialist de quick en de slow wins in de markt aan. Guillaume Van der Stighelen sloot daarbij aan.

Bert Gabriëls zorgde ondertussen voor de komische noot.

De opeenvolgende sessies werden aaneengepraat door Dominique Merckx van Made in Kempen en door Jeroen Verlooy van RTV.

Het evenement werd afgesloten met een flink gesmaakte walking dinner en een netwerkmoment.

Made in Kempen brengt vandaag ook een uitgebreide fotoreportage over het event.