Premium Plus Amsterdam

Antwerpse scale-up Premium Plus opent kantoor in Amsterdam

Customer servicespecialist Premium Plus uit Antwerpen opent een nieuw kantoor in Amsterdam. Daarmee bevestigt de snelgroeiende Belgische specialist in advies en online oplossingen voor customer service, support en sales, zijn ambities om ook in Nederland een leidende rol te spelen. Het bedrijf zal ook daar nauw samenwerken met het lokale Zendesk-team, een wereldwijde leverancier van customer experience technologie.

Premium Plus werd opgericht in 2012 en heeft intussen Nike, Decathlon, Tomorrowland en ruim 750 andere klanten in haar klantenbestand. Na het hoofdkantoor in Antwerpen en vestigingen in de Engelse hoofdstad Londen en het Franse Lille, opent het bedrijf nu ook een kantoor in Amsterdam. Zo wilt het zijn expertise inzake customer service-processen en -technologie ook in Nederland van grond laten gaan. Ook op Nederlandse bodem zal het samenwerken met Zendesk.

“Premium Plus staat in de wijde regio hoog aangeschreven als implementatiepartner van Zendesk”, vertelt Kurt Pinoy, stichter en ceo van Premium Plus. “We werken al nauw samen in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met de opening van het kantoor in Amsterdam halen we ook de banden met het Nederlandse salesteam aan. Twee jaar geleden waren we nog met vijf, nu staat de teller al op twintig, en we blijven aanwerven!”

Premium Plus heeft al een aantal klanten in Nederland, waaronder DPG Media, Sanoma, X2O, Tango, Wolters Kluwer en Telador. Met de officiële komst van het bedrijf op de Nederlandse markt, is Zendesk goed gepositioneerd om een breder aanbod van oplossingen te implementeren voor het groeiend aantal klanten in Nederland.