Bij VM Office Asssitance wordt telefoon altijd opgenomen

elke

Ze heeft lange tijd gewerkt als management assistente bij EDS en Ordina Belgium.  Waarbij ze altijd met die idee bleef spelen om zelf ook iets op te starten. Met VM Office Assistance nam Elke Van Sebroeck zo'n 2,5 jaar geleden finaal het initiatief in handen. Haar bedrijfje positioneert zich vandaag in Boechout als KMO- en als medisch telesecretariaat.

De telefoon is nog altijd een uiterst belangrijk communicatie-apparaat. Een telefoonoproep missen kan onmiskenbare gevolgen hebben. Klanten moeten nu eenmaal onmiddellijk en goed bediend worden. "Wij garanderen onze klanten vandaag als telesecretariaat een efficiënte en professionele opvang van alle oproepen", zegt Elke Van Sebroeck.

VM Office Assistance zat al vanaf dag één perfect in de markt. "Wij konden onmiddellijk beginnen. We hadden meteen klanten. Wij namen meteen de administratie van enkele bedrijfjes over, zij het soms maar gedeeltelijk. Tandartspraktijken bv. Immobiliënkantoren, marketingondernemingen. Het ging meteen goed. Ik kon onderhand al twee vaste medewerkers in dienst nemen."

VM Office Assistance maakt zich sterk dat "de nauwkeurigheid van de dienstverlening in alle opzichten primordiaal is. Het gaat erom dat bijgehouden afsprakenagenda's perfect moeten kloppen. Wij kunnen ons geen enkele fout permitteren en letten erop dat wij het aanbod aan administratieven taken helemaal afstemmen op de wensen van de klant zelf."

"Centraal in onze prospectie naar de klanten toe staat steevast het aanbod om een aantal diensten uit handen te nemen van mensen die zich op die manier meer met de core business van het bedrijf kunnen bezig houden."