C&A ANTWERPEN TIKTOK

C&A Antwerpen pakt uit met eerste TikTok-etalage in België

ANTWERPEN/BERCHEM - Om de heropening van hun hoofdvesting op de Meir tijdens het Halloweenweekend extra in de verf te zetten, pakt C&A uit met de allereerste TikTok-etalage in België. Daarin zie je verschillende influencers razendsnel van outfit veranderen om hun favoriete looks van het seizoen te tonen. De kledingketen werkt samen met de Antwerpse bureaus Friendship en Listenup om het initiatief te realiseren.

Met een nieuw logo, een strakkere huisstijl en een andere winkelinrichting en lay-out opent de C&A flagshipstore op de Meir in Antwerpen opnieuw de deuren. Om die heropening wat kracht bij te zetten, pakt de kledingketen uit met de allereerste TikTok-etalage in België. Daarin zie je verschillende influencers zoals Yannick Somers en Lotte Feyen deelnemen aan de outfitchallenge.

In deze outfitchallenge, zoals dit soort filmpjes genoemd worden, zie je de influencers in sneltempo van outfit veranderen om hun favoriete looks van het seizoen te tonen. Ook de consumenten kunnen deelnemen en in de paskamers dergelijke filmpjes opnemen. Zo maak je zelfs kans om opgepikt te worden en ook op het levensgrote gsm-scherm in de etalage getoond te worden.

Met de slogan "Wear the Change" wil C&A ook inzetten op een meer duurzaam imago, dat terug te vinden is in moswanden en planten op de winkelvloer. Op de muren is nog meer uitleg over de duurzame initiatieven van de retailer te lezen.