Center Parcs – TEAM LEWIS Foto: TEAM LEWIS

Center Parcs Europe slaat nieuwe weg in met pr- en marketingbureau Team Lewis

ANTWERPEN - BRUSSEL - Center Parcs Europe, de pionier in vakantieparken in België, Frankrijk, Duitsland en Nederland, koos voor het PR- en marketingbureau TEAM LEWIS, met kantoren in Antwerpen en Brussel, voor de lancering van hun nieuwe merkpositionering en hun visuele identiteit in vier verschillende landen.

 

Center Parcs Europe heeft een omvangrijke transformatie ondergaan om zijn merk naar een hoger niveau te tillen. Deze strategie omvatte niet alleen de vernieuwing van bestaande parken, maar ook een bredere invulling van hun programma waarbij de klemtoon ligt op duurzame ervaringen en lokale projecten.

Verbinding tussen mens en natuur

Center Parcs wilde zo de vertrouwde verbinding tussen mens en natuur in hun verblijven met een nieuwe visie op samenzijn verrijken. Die hernieuwde focus werd weerspiegeld in de nieuwe merkpositionering en de visuele identiteit.

TEAM LEWIS kreeg de uitdaging om in vier landen simultaan een activatie van de nieuwe merkidentiteit op te zetten. Met een interne en externe activatie bracht het PR- en marketingbureau de nieuwe positionering van Center Parcs tot leven voor de medewerkers en voor het doelpubliek

"We zijn erg enthousiast over de samenwerking met TEAM LEWIS en hun aanpak voor de onthulling van onze nieuwe merkpositionering en visuele identiteit. Hun creativiteit en ervaring in PR en marketing heeft geleid tot een succesvolle campagne in onze vier landen”, zegt Marthijn Tabak, PR verantwoordelijke Nederland & België bij Center Parcs. “Center Parcs wil meer dan ooit de verbinding tussen mens en natuur aanmoedigen en we zijn ervan overtuigd dat onze nieuwe identiteit dit perfect weergeeft.”

"Wij zijn ontzettend trots op de rol die we hebben gespeeld bij de lancering van de nieuwe merkidentiteit van Center Parcs Europe. Het ontwerp en de simultane uitrol van de campagne in de vier landen, was een grote uitdaging maar het resultaat was geweldig en we zijn erg blij met de reacties van de media en de deelnemers van het weekend”, aldus Vera Kops, Vice President Benelux en Consumer EMEA bij TEAM LEWIS.