Comme Chez Soif

Comme Chez Soif lanceert virtuele cocktail-ervaring

Omdat de Coronacrisis de horeca hard getroffen heeft, hebben veel ondernemers zich aangepast om toch verder zaken te kunnen doen. Cocktailbedrijf Comme Chez Soif stelde daarom zopas hun eerste online cocktail-workshops voor.

“Als ondernemer in de horeca, zijn ook wij hard getroffen door de coronapandemie. Maar door het aanbieden van nieuwe mogelijkheden, zorgen wij ervoor dat we de crisis zullen overleven. Met ons nieuw concept blijft iedereen in zijn eigen bubbel, maar kan de uitzonderlijke smaken-experience toch gedeeld worden”, vertelt Pol Op de Beeck, oprichter van Comme Chez Soif.

Comme Chez Soif heeft zich verdiept in online teambuilding cocktail-workshops. “Onze professioneel opgeleide mixologisten verzorgen op deze manier een leuke virtuele tasting. Hierbij genieten de deelnemers niet alleen van een tongstrelende cocktail maar worden ook tips & tricks aangehaald om een goed smakend resultaat te garanderen.”

Tijdens deze anderhalf uur durende workshop beantwoorden de bartenders en mixocologisten vragen die gesteld worden tijdens de video-call of via de chatformule.

Daarnaast lanceerden ze de Do It Yourself-pakketten. Deze pakketten worden voor zowel bedrijven als de particuliere markt aangeboden en bevatten alle nodige ingrediënten en tools om de gewenste cocktail samen te stellen. De klant krijgt ook de mogelijkheid het pakket te personaliseren met bijvoorbeeld het logo van je bedrijf. Bestellen kan via de webshop.