Egidio Fauzia wil met kledingmerk Antwerpen veroveren
Met een vooruitstrevend concept en nieuw logo wil F.Egidio het nauwe contact tussen ontwerper en consument weergeven. Al sinds 2013… Lees meer
Leen Adams startte samen met Karolien Emmers een eigen conceptuitgeverij genaamd ADEM op. Ondertussen kunnen Leen en Karolien met trots hun eerste publicatie aankondigen. In het bijzonder fraai uitgegeven hebbedinges Sing It laat Emmers met steun van haar collega Leen Adams een rits buitenlandse muzikanten -van Bob Dylan over Van Halen en Billy Ocean tot Bon Jovi- de revue passeren met lyrics die bol staan van ‘wat een mens hoort te weten over het leven‘. Via een ingewerkte QR-code kan de lezer ook luisteraar worden door de playlist integraal te downloaden en te beluisteren via Spotify.
De conceptuitgeverij ADEM werd opgericht in 2016 en is een samenwerking tussen de onderneemsters Leen Adams uit Antwerpen en Karolien Emmers uit Brugge. De naam ADEM is een samenvoegsel van de oprichtsters hun achternamen. Het doel van de conceptuitgeverij is om mensen te helpen om hun levensevenwicht te herkennen en te bewaren. Het bedrijf wil producten aanbieden die je binnenkant op een toegankelijke en speelse manier versterken.
Voor hun eerste boek legden de twee vrouwen hun persoonlijke ervaringen samen en haalden expertise op bij diverse life coaches. Het eerste product van ADEM werd uitgegeven bij Lannoo. Het is een doordacht en speels invuldagboek om je energie te managen, een kort dagelijks ritueel, dat mensen zelf wil helpen op adem te komen en hun levensbalans te bewaken.
Nu was het met Sing It, een licht en blij inspiratieboek dat ook de oren beroert, tijd voor alweer een creatief idee. “Een boek met veel muziek en wijsheden om vrienden, collega’s, familie of eender welke relatie te vieren”, zegt Leen Adams. “Want samen is beter, toch? Dat hebben we in tijden van afstand mogen leren. En wat verbindt er nu meer dan een goed inspiratieboek én muziek? Het boek brengt je letterlijk samen door samen te zingen, te quizzen en te dansen, maar het laat je ook reflecteren over wat je essentieel vindt in elke relatie. Blijheid en wijsheid in
the mix. En-én, zoals we dat bij ADEM graag zien.”
Met een vooruitstrevend concept en nieuw logo wil F.Egidio het nauwe contact tussen ontwerper en consument weergeven. Al sinds 2013… Lees meer
Biscuiterie Jules Destrooper brengt een lentecollectie uit van hun dozen en blikken, gevuld met hun ovenverse koekjes. Voor het ontwerp… Lees meer
Ook in de coronacrisis blijven mensen en verenigingen zich inzetten om andere een duwtje in de rug te geven en… Lees meer
Van Moer Logistics breidt opnieuw uit met de overname van NDB Logistics van Trafuco Group. De logistieke dienstverlener krijgt er… Lees meer
Collega-cateraars Mi! Streetfood uit Ranst en The Street Food Company uit Gent slaan de handen in elkaar en lanceren een… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen