Derde opeenvolgende groeijaar voor 24+

plus

Het contactcenter 24+ gaat door op zijn elan. Voor het derde opeenvolgende jaar is een sterk groeicijfer neergezet. Met een omzet van 11,9 miljoen euro kwam 24+ verleden jaar opnieuw op een groei van 23%. "Wij hebben in dit opzicht hier in onze vestiging in Berchem een derde vloer geïnstalleerd om de bijkomende personeelsleden te kunnen huisvesten," zegt Katleen De Mondt van het bedrijf.

24+ is een joint venture tussen de KBC en de VAB groep die opgezet werd in 2008. Dit neemt niet weg dat het bedrijf uit Berchem vooral voor KBC werkt. De VAB groep heeft nu eenmaal zijn eigen call center voor pechverhelping en contact met de klanten. 24%+ doet dan wél een beroep op de personeelsdiensten en de boekhouding van VAB. KBC levert dan anderzijds de ICT-ondersteuning.

Met vandaag pakweg 250 personeelsleden, waarvan zowat 170 op de vaste payroll biedt 24+ zijn klanten een ruime dienstverlening aan. Het gaat erom dat bedrijven nu eenmaal weinig tijd hebben om aan klantenprospectie, agendabeheer, tevredenheidsenquêtes of marktonderzoek te doen. Ondernemers hebben het veelal reeds té druk met hun eigen activiteiten, laat staan dat ze nog ruimte zouden hebben om belacties op te zetten.

24+ vult die lancune. Het bedrijf biedt zijn klanten zowel inbound oplossingen als outbound activiteiten aan. Bij inbound oplossingen belt de klant naar 24+. Het gaat dan om onthaaltelefonie, de technische helpdesk, een webshop of een klantendienst. Outbound oplossingen zijn campagnes waarbij de werknemers van 24+ zelf naar de klant bellen om bepaalde events te ondersteunen, aan marktonderzoek te doen, tevredenheidsenquêtes op te zetten of service calls te organiseren. Op het vlak van inbound is KBC uiteraard een grote klant. Nogal klanten zoeken een luisterend oor voor met name vooral technische problemen. Outbound gaat het alle richtingen uit. 24+ werkt zowel voor marketingbureaus, consultancybedrijven als sociale secretariaten.

De specialisten van 24+ geven overigens ook verschillende opleidingen telefonische communicatie en structogram opleidingen. Bij die laatste cursussen is het de bedoeling dat de trainees meer inzicht krijgen in zichzelf.