Growzer case

Horecaplatform Growzer sluit deal met Antwerpse Groothandel Claessens

ANTWERPEN - De start-up Growzer, een horecaplatform en dashboard dat horecaondernemers helpt bij het managen en rendabel runnen van hun zaak, sloot recent een samenwerking af met Groothandel Claessens. De meer dan 1.000 horecaklanten van deze toonaangevende Antwerpse groothandel in groenten, fruit en primeurs krijgen zo de mogelijkheid om geautomatiseerd te bestellen en heel wat tijd te besparen.

“Zowel in België als in Nederland hebben we al meerdere samenwerkingen met leveranciers en groothandels, maar we zijn verheugd nu ook een samenwerking te kunnen aankondigen met een belangrijke speler als Groothandel Claessens. Bij dit bedrijf zijn ze overtuigd van de meerwaarde van online bestellen en werd Growzer naadloos gekoppeld aan hun nieuwe online bestelsysteem en website”, zegt Frank De Meulder, Managing Director van Growzer.

De klanten van Groothandel Claessens kunnen makkelijk online bestellen via de bestelmodule van Growzer, die naadloos gekoppeld werd aan het nieuwe online bestelsysteem en website van de groothandel.

“Technologisch staan we bij Growzer zeer ver en we kunnen quasi met elk systeem koppelen. Verder geloof ik heilig in samenwerkingen om zo een gezamenlijke meerwaarde te scheppen voor ondernemers in een moeilijke sector. Vanuit Growzer kun je nu makkelijk online bestellen en  omgekeerd kunnen ook de gegevens van de website van Groothandel Claessens in ons systeem geschoten worden. Bestellingen verlopen zo sneller, de foutenmarge daalt tot quasi 0 en je hebt meteen alle gegevens in je dashboard, waardoor je beter kunt gaan sturen”, geeft Frank De Meulder mee.

Meer dan enkel bestellen

In amper 5 klikken kun je via het platform van Growzer bestellen bij een waaier aan leveranciers. Daarnaast kan je via het platform van de Antwerpse start-up ook makkelijk de foodcost berekenen, aan menu-engineering doen en via een koppeling met een elektronische kassa, steeds beschikken over accurate cijfers.

“Verder hebben we ook heel wat partnerships met andere partijen. Zo kan heel het HR-gedeelte gemanaged worden door onze partner Aapi en zijn er ook opties voorzien voor tijdregistratie, planning en het naleven van de HACCP-wetgeving”, besluit Frank De Meulder.