ANTWERPEN/ZOERSEL – Op 9 november lanceert winkelketen JBC een tweede editie van haar Local Market in alle filialen. Met producten van twaalf Belgische merken zet JBC’s Local Market tijdens de eindejaarsperiode in op cadeaus van eigen bodem. Door de verstrengde coronamaatregelen is de Local Market sinds deze editie ook online te vinden op jbc.be.
Ann Claes, chief buying officer van JBC: “Samen staan we sterker, dat bewees een geslaagde eerste Local Market in de terug-naar-schoolperiode. Vandaag verenigen we dan ook met plezier opnieuw de krachten met lokale ondernemers. De twaalf merken geven met hun bijzondere producten en verhalen een extra dimensie aan de winkelervaring van onze klant. Wij plaatsen op onze beurt een mooie bestelling bij deze merken die erg welkom is in deze onzekere tijden.”
Ook het Antwerpse Botega krijgt een plekje bij JBC. De Botega drinkglazen zijn gemaakt van geüpcyclede wijnflessen afkomstig uit de Antwerpse horeca. Ze zijn exclusief verkrijgbaar in de JBC winkels, niet in de webshop.
Verder vind je in de Local Market ook de unieke lederen onderzetters van het Zoerselse Volef. Ze zijn voorzien van aanmoedigende quotes.