Mark Maldeghem Jobat

JOBAT in nieuw kleedje dankzij The Oval Office

ANTWERPEN - In aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals is het nieuwe JOBAT, de samensmelting van vacature.com en Jobat.be, gelanceerd. The Oval Office, met kantoor aan de Mechelsesteenweg in Antwerpen en dat al sinds 2014 communicatiepartner van JOBAT is, creëerde het nieuwe logo en verzorgde het lanceringsevent.

Precies vier maanden nadat DPG Media en Mediahuis aangekondigd hebben hun activiteiten binnen de Belgische job- en rekruteringsmarkt onder te brengen in een gezamenlijke joint venture werd het nieuwe JOBAT boven de doopvont gehouden.

In aanwezigheid van zo’n 200 HR- en rekruteringsprofessionals, Gert Ysebaert, ceo Mediahuis en Christian Van Thillo, ceo DPG Media hebben Mark Maldeghem, algemeen directeur van JOBAT, en zijn team hun ambitieuze project voorgesteld. "Vanuit een relevant aanbod aan diensten, steunend op een sterke technologie en de grootste nieuwsmerken en met een uitgebreide marktkennis als lokale toonaangevende marktspeler willen we het verschil maken op de rekruteringsmarkt", stelt algemeen directeur Mark Maldeghem.

Het logo sluit perfect aan bij het nieuwe verhaal van JOBAT en symboliseert de verbinding die JOBAT maakt met haar talentnetwerk, met haar klanten, tussen sterke werkgeversverhalen en potentiële kandidaten. De nieuwe merkidentiteit wordt in een eerste fase B2B gelanceerd en wordt begin volgend jaar ook B2C doorgetrokken.