2020 is kanteljaar in digitale transformatie van Mediahuis
Ondanks de aanzienlijke impact van de Covid-19-pandemie op de advertentieomzet, zette Mediahuis ijzersterke resultaten neer op het vlak van lezersinkomsten.… Lees meer
In het kader van een business project voor ons nieuwsmerk voeren de studenten KMO-management van Karel de Grote hogeschool een onderzoek uit naar onze doelgroep. Aan de hand van een lezersenquête willen ze polsen naar de interesses en noden van ondernemers en hun leeservaring bij het vernieuwde made-in.be.
Het invullen van de enquête duurt slechts 10 minuten en deelnemen kan tot en met 7 februari. Door deel te nemen maak je bovendien kans op één van de drie wijnpakketten.
Bedankt alvast voor de waardevolle feedback.
Ondanks de aanzienlijke impact van de Covid-19-pandemie op de advertentieomzet, zette Mediahuis ijzersterke resultaten neer op het vlak van lezersinkomsten.… Lees meer
Het Edegemse Factivity heeft Famke Robberechts binnengehaald als nieuwe managing partner van het bedrijf. Samen met Raf Tirmarche zal ze… Lees meer
ANTWERPEN - fDi Intelligence, het kenniscentrum van de Financial Times rond buitenlandse investeringen, plaatst Antwerpen op een zevende plek in de ‘Global Cities… Lees meer
Collega-cateraars Mi! Streetfood uit Ranst en The Street Food Company uit Gent slaan de handen in elkaar en lanceren een… Lees meer
Tijdens de maand februari 2021 gingen er in ons land 540 bedrijven over de kop. In vergelijking met de maand… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen