Nieuws Antwerpen LCR Telecom garandeert structurele besparingen

LCR Telecom garandeert structurele besparingen

LCR Telecom garandeert structurele besparingen

telecomTelefonie slaat doorgaans een grote hap uit het budget van een KMO. Wie zijn telefonie-uitgaven niet attent opvolgt dreigt vaak lang onvermoede kosten met zich mee te sleuren. LCR Telecom garandeert zijn klanten in dit opzicht structurele besparingen. Het bedrijf uit Wommelgem was als een van de eerste actief op de geliberaliseerde telecommarkt en doet het onderhand uitstekend.

Telefonie is bij veel ondernemingen effectief een ernstige kostenfactor. Het komt er dan ook op aan tegen voordelige tarieven te kunnen werken. LCR Telecom is al sinds 1994 als alternatieve operator actief op de telecommarkt. Vandaag positioneert het bedrijf uit Wommelgem zich vooral naar de KMO’s toe. Met aanbiedingen die de klanten tot 30% besparingen garanderen op bv. abonnementen heeft het bedrijf onderhand een mooi portefeuille opgebouwd. Het gaat dan niet enkel om de prijzen maar vooral ook om de service. Het Antwerpse bedrijf biedt zijn klanten “totaaloplossingen op maat.” “Na drie beltonen heb je al een medewerker van de servicedienst aan de lijn”, heet het vastberaden in Wommelgem.

De liberalisering van de telecommarkt kwam pas in 1998 goed op gang. LCR Telecom was toen evenwel al enkele jaren actief en had allerlei systemen op de markt gezet om de professionele gebruikers toch al te laten genieten van open telecomsystemen. Een en ander liep weliswaar nog altijd noodgedwongen via het netwerk van Belgacom maar de mogelijkheden werden geleidelijk aan verruimd.

Vandaag staat LCR Telecom voor een compleet aanbod aan voordelige telecomdiensten. Dat gaat dan van vaste en mobiele telefonie tot internet. Een en ander is gekoppeld aan een uitgebreide en gepersonaliseerde klantendienst.

Die dienstverlening krijgen de klanten bv. ook in de facturatie van hun telefoniekosten. Alle bestemmingen tot op stadsniveau worden aangegeven. De klant krijgt een overzicht van de duurste gesprekken, de meest gebelde nummers, de gesprekken per lijn, de evolutie op jaarbasis, per dag en per uur enz.

LCR Telecom is destijds opgezet door drie vennoten. Wim Raes en Jan Van den Bosch zijn na al die jaren met z’n tweeën overgebleven.

Reageer op dit bericht

Sector
Onderneming
Personen

Gerelateerde berichten

Sector
Onderneming
Personen
Gemeente

Meest gelezen in deze regio

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.