Made in Antwerpen live over marketing

livelive

De inschrijvingen voor onze Made in Antwerpen live lopen vlot binnen. Op woensdag 3 juni organiseert Mediahuis een congres over marketing. Met Thorsten Strauss, de faculty en marketing directeur van de Antwerp Management School hebben we een toonaangevende keynote spreker geëngageerd. Die namiddag wordt bovendien een unieke gelegenheid om tal van Antwerpse bedrijfsleiders en managers te ontmoeten.

Marketing vormt vandaag een centraal gegeven in de moderne bedrijfsvoering. Geen enkele onderneming kan het zich nog permitteren om de dynamiek van moderne marketingtechnieken aan zich voorbij te laten gaan. De marketingmanager speelt een steeds belangrijker rol in de strategie van elk bedrijf. Made in Antwerpen live wil dan ook nagaan in hoeverre de nieuwste ontwikkelingen in de branche al voldoende geïmplementeerd zijn in de onderscheiden bedrijfssectoren.

Thorsten Strauss trekt het congres als marketingspecialist op gang door een diepgravende vergelijking te maken tussen de bedrijfseconomische omgeving van vroeger, van vandaag en van morgen. Uit zijn analyse kunnen lessen getrokken worden die biezonder waardevol zijn voor elke ondernemer.

Onze opeenvolgende sprekers met Alain Indria (Lombardia), Luc Arnouts (Haven van Antwerpen), Hans Van de Venster (Manna Foods), Jorik Rombouts (Rombouts Holding) en Jeroen Van Camp (Coolblue) zullen elk voor zich een aspect van het moderne marketinggebeuren voor zich nemen. Het totaalbeeld dat op die manier gecreëerd wordt zal ongetwijfeld indruk maken.

Maar het gaat hem op Made in Antwerpen live ook om netwerken. Het congres is een ideale gelegenheid om bekende en minder bekende ondernemers te ontmoeten en met hen ideeën uit te wisselen. Bij een lekkere Antwerpse pint of een uitgebreider menu met Antwerpse specialiteiten.

Het congres gaat door op woensdag 3 juni in het event center De Shop op het Eilandje in Antwerpen. Er is een ruime parking voorzien. Deelnemers worden vanaf 13 u ontvangen met een drankje.