Teamfoto Jellow

Mediahuis geeft extra injectie aan freelance platform Jellow

ANTWERPEN - Scale-up Jellow, actief in Nederland en België, weet zijn positie verder te verstevigen met een nieuwe kapitaalinjectie door Mediahuis, de mediagroep waartoe ook Made in Antwerpen behoort. Het extra kapitaal moet een verdere en versnelde groei van het freelance platform mogelijk maken. Ook de kleinere aandeelhouders zijn bij deze transactie uitgekocht.

Jellow speelt in op de groeiende markt voor freelancers. Veel bedrijven zijn in hun zoektocht naar de juiste freelancer nog steeds aangewezen op de intermediair. Met Jellow komen klanten binnen 24 uur direct zelf in contact met de juiste freelancers.

“Wij zijn ervan overtuigd dat opdrachtgevers met het juiste freelance netwerk en tooling prima zelf de beste freelancer kunnen vinden. Alleen beschikt niet elke organisatie over deze middelen. De goede samenwerking met Mediahuis en de extra investering helpen ons om de markt versneld te overtuigen dat het ook anders kan”, aldus Noel Wilson, co-founder Jellow.

“De afgelopen jaren hebben we de potentie en de groei van Jellow kunnen ervaren en zien we dat de flexibilisering in de arbeidsmarkt verder toeneemt. We zijn er absoluut van overtuigd dat Jellow een nr. 1 positie kan bekleden in zowel Nederland als België”, aldus Paul Verwilt, ceo Digital Marketplaces Mediahuis.

Jellow heeft het snelst groeiende freelance netwerk van Nederland en België en richt zich op het snel vinden van de juiste freelancers in de zakelijke dienstverlening, waaronder developers, marketeers en hr specialisten.