NewImpact4

New Impact en Shelter juichen op WorldMediaFestival

ANTWERPEN –New Impact juicht voor het vierde jaar op rij op het WorldMediaFestivals in Hamburg. Het Antwerpse productiehuis won twee prijzen. Ook Shelter mocht tweemaal een award in ontvangst nemen.

Het WorldMediaFestivals behoort tot één van de belangrijkste prijzen in het wereldwijde medialandschap. De awards bekronen projecten voor televisie, film, online en print. In totaal waren er meer dan 789 inzendingen van 34 landen.

Een internationale jury koos Transforming Tomorrow, een imagofilm voor ArcelorMittal Belgium door New Impact, als winnaar in de categorie Corporate Communications - Visitor’s Information. Het Antwerpse productiehuis mocht nog een tweede keer juichen met Reizen naar Morgen. De kritische reflectie op toerisme, in opdracht van Toerisme Vlaanderen, behaalde de eerste plaats in de categorie Public Relations - Travel and Tourism.

Shelter, het Antwerpse productiehuis van onder andere Tim Van Aelst, won in de categorie Entertainment – Comedy met het tweede seizoen van Hoe zal ik het zeggen? In het programma probeert Jens Dendoncker op een humoristische manier een boodschap over te brengen die blijft hangen. In de categorie Entertainment – Mini-Series kwam Studio Tarara als winnaar uit de bus. De dramaserie ging over het leven van de acteurs van de populaire sketchshow Studio Tarara, achter de schermen bij VTM anno 1993.