Anker18_Afbeelding

Partner in de kijker: Anker18

Wie bedrijfsvastgoed in de Antwerpse regio zegt, zegt Anker18. Logisch, want het bedrijf – met kantoor op ’t Eilandje – legt al 16 jaar lang de focus op de professionele vastgoedmarkt. Drie jaar geleden sloeg het de handen in elkaar met Made in Antwerpen om de verwevenheid met het Antwerpse bedrijfsleven nog meer in de kijker te zetten. Frédéric Thielemans, Thierry Lens, Dennis Pronk en Tom Goyvaerts, bestuurders bij Anker18, geven hun blik op deze structurele samenwerking.

Voor wie Anker18 nog niet kent, waar staan jullie voor?

“Als advieskantoor voor bedrijfsvastgoed staan we klanten bij in verkoop- en verhuurtransacties van kantoor- en industriegebouwen, bedrijventerreinen, retail en andere vastgoedobjecten. Ook het beheer, schattingen en consultancyopdrachten nemen we op ons. Dat maakt dat we sterk zijn verweven met het Antwerpse businessleven, maar ook aan de andere kant van het water – in het Waasland – nemen we een sterke positie in.”

De combinatie Anker18 – Made in Antwerpen was dus snel gemaakt?

“Klopt. Als makelaars in bedrijfsvastgoed kunnen we via Made in in contact komen met zowel gevestigde waarden als start-ups die op zoek zijn naar een bedrijfspand. Daarnaast is het ook een ideaal platform om opportuniteiten te ontdekken. Zo zien we in de dagelijkse nieuwsbrieven bedrijven die groeien of interne wijzigingen doorvoeren. Voor ons is dat een trigger om hen te contacteren en te kijken hoe we hen kunnen helpen in die groei of veranderingsfase.”

 

Een partnership met Made in is een goede investering voor je bedrijf.

Bestuurders Anker18

Wat is voor jullie de grootste troef?

“De combinatie van advertenties, artikels en partnermails is zeer interessant. Zo kunnen we bijvoorbeeld een week lang een advertentie voor een specifiek pand publiceren in het ochtendnieuws van Made in, maar tegelijk ook een volledig artikel met tekst en afbeeldingen aan dit onderwerp wijden. En daarbij kan je flink variëren. Het hoeft niet heel het jaar dezelfde insteek te zijn, waardoor we telkens op een ander product of op een actueel thema kunnen inspelen.”

Wat hopen jullie nog te halen uit deze samenwerking?

“Onze doelstelling is om een divers doelpubliek aan te spreken, maar ook ‘levenslange’ connecties met dat publiek te creëren. We willen bedrijven adviseren van bij hun allereerste huurtraject tot aan de verkoop van hun eigen bedrijfsgebouw 10 jaar later. Dit partnership helpt ons alvast om bij onze potentiële klanten top of mind te worden.”

Retorische vraag misschien: jullie zijn tevreden binnen dit partnership?

“We publiceerden al heel wat creatieve partnermails en advertenties waarop we enorm veel lovende reacties kregen. Niet alleen de leads, maar ook de positieve feedback kunnen maar één ding betekenen: een partnership met Made in is een goede investering voor je bedrijf.”