Sign-A-Rama omgedoopt tot Publio

publio

Economische groei heeft veel te maken met herkenbaarheid. Wie meer producten wil afzetten in de markt moet zijn merk meer herkenbaar maken. Daar is het Sign-A-Rama om te doen. Het bedrijf uit Wijnegem heeft ook zijn eigen look opgefrist en omgedoopt tot Publio.

Een nieuwe look moet evenwel dezelfde kwaliteit, service en creativiteit garanderen, stellen de zaakvoerders Wesley van de Walle en Luc de Moor. Publio doet zowel aan belettering, signalisatie, als gevelreclame. Het bedrijf zet reclamepanelen neer, installeert lichtbakens en levert stoepborden. Als geëngageerde reclame-adviseurs leerden ze enkele tijd terug het Amerikaanse Sign-A-Rama kennen dat franchise-operaties opzet in de publiciteitswereld. De allround signmaker werkt met de meest onderscheiden materialen. Van snijfolie tot digitale prints op auto's bv. Ook drukwerk behoort mee tot het productenaanbod.

"Wij hebben tevens een breed arsenaal aan producten. Wij doen zowel beurspresentaties, vlaggen en spandoeken, displays, textielbedrukking, bewegwijzering als reclamezuilen, lichtpanelen, projectborden als logomatten." Publio zet zelfs bedrijfskledij in de markt: t-shirts, fleeces en sweatshirts die bekleed zijn met de logo van een firma.

Publio werkt vandaag met vier mensen vanuit een businesscenter in Wijnegem waar tot 60% van de opdrachten uitgevoerd worden. Daarnaast worden ook onderaannemers ingeschakeld.