Olcay – Loop’d – hologram

Specialist in spiegelreclame Loop’d lanceert 3D-hologram

BERCHEM – Loop’d, dat gekend is voor reclamespiegels in openbare toiletten, toon zich in tijden van crisis van haar creatiefste kant en lanceert het 3D-hologram. Met het product wil Loop’d een unieke eyecatcher aanbieden die promoties, openingsuren, veiligheidsvoorschriften … kan projecteren. Fietsconcept Olcay Belgium is alvast de eerste klant die het hologram geleverd kreeg.

Op 1 maart 2020 vierde Loop’d, eerder gekend als Media Mirror, nog zijn 3-jarig bestaan. Twee weken later was er door de coronamaatregelen plots een stilte in het groeiproces. Toch ontwikkelde het bedrijf met het 3D-hologram een nieuwe technologische manier om te adverteren en communiceren. Het hologram, dat in twee formaten beschikbaar is, kan net zoals de slimme spiegels ingezet worden om promoties, openingsuren of andere boodschappen te projecteren en is makkelijk inzetbaar in de winkel, etalage, inkom, enzovoort.

Fietsconcept Olcay Belgium meldde zich alvast als eerste klant. “De reclamespiegels in de buurt gebruiken we reeds enkele jaren en toen Loop’d met het idee van het hologram kwam, moest ik niet lang nadenken. Een persoonlijke animatie gecombineerd met de vaste animaties, zorgen voor een echte eyecatcher in onze winkel”, zegt Olivier van Gool, ceo Olcay Belgium.