2020 is kanteljaar in digitale transformatie van Mediahuis
Ondanks de aanzienlijke impact van de Covid-19-pandemie op de advertentieomzet, zette Mediahuis ijzersterke resultaten neer op het vlak van lezersinkomsten.… Lees meer
De voorbije jaren deed Yannick Peeters al heel wat ervaring op als digital marketing expert bij enkele grotere ondernemingen in Brussel. Na 10 jaar zorgt de steeds groeiende ondernemingskriebel ervoor dat hij zijn eigen digitaal gefocuste marketingbureau STOUT opricht in Schoten. “Ik hou ervan om te kunnen bijdragen aan het succes van mijn klanten. Dat geeft me een kick”, vertelt de ondernemer.
Van een veilige job naar een onbekend avontuur, maar het ondernemen kriebelde bij Yannick Peeters steeds langer en harder. “Iets wat ik me nog niet beklaagd heb”, vertelt Yannick Peeters over de oprichting van STOUT. “Als creatief performance marketingbureau denk ik mee met de klant en werk ik campagnes zowel creatief als technisch uit om meer conversie te genereren. Van pure lead generation tot naam- of productbekendheid, die conversie is voor elke klant anders.”
Yannick Peeters wil enkel inzetten op klanten die geloven in het digitaal verhaal, om op die manier duurzaam te groeien. Klanttevredenheid en -trouw zijn daarbij zijn prioriteit. “Ik wil vooral dat mijn klanten groeien en hun vooropgestelde doelen bereiken. Hun succes zal mijn succes worden. Ik beheer liever 10 klanten perfect dan 50 klanten gemiddeld.”
Naast zijn eigen bedrijf investeerde Yannick Peeters ook in drukspecialist en mediabedrijf Top-Printing. Hij staat er in voor een stuk business development in synergie met zijn bestaande klantenbestand. Toch werd ook Top-Printing, zoals zoveel andere bedrijven, niet gespaard van de negatieve impact van de gezondheidscrisis.
“De coronacrisis heeft hier uiteraard zwaar toegeslagen, maar de impact bleef bij ons gelukkig beperkt. Dit is nog eens het bewijs dat duurzame klanten de sleutel zijn tot succesvol ondernemen”, besluit Yannick.
Meer info over starters vindt u op onze overzichtspagina. Bent u ook een starter of kent u zo iemand? Laat het ons weten via redactie@madeinantwerpen.be en zo komt u de komende weken misschien in de schijnwerpers te staan.
Ondanks de aanzienlijke impact van de Covid-19-pandemie op de advertentieomzet, zette Mediahuis ijzersterke resultaten neer op het vlak van lezersinkomsten.… Lees meer
Het Edegemse Factivity heeft Famke Robberechts binnengehaald als nieuwe managing partner van het bedrijf. Samen met Raf Tirmarche zal ze… Lees meer
ANTWERPEN - fDi Intelligence, het kenniscentrum van de Financial Times rond buitenlandse investeringen, plaatst Antwerpen op een zevende plek in de ‘Global Cities… Lees meer
Begin maart gaat de schop voor de werken aan de Oosterweelverbinding op Rechteroever definitief in de grond. Aannemer COTU start… Lees meer
Omdat de Coronacrisis de horeca hard getroffen heeft, hebben veel ondernemers zich aangepast om toch verder zaken te kunnen doen.… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen