Van Moer Logistics investeert 2,8 miljoen in site in Zwijndrecht
Logistiek dienstverlener Van Moer Logistics investeert 2,8 miljoen euro in projecten om hun site in Zwijndrecht tegen komende zomer uit… Lees meer
Als laatste stap in het privatiseringsproces lanceerde spooroperator B Logistics eind april zijn nieuwe merknaam en corporate identity: ‘Lineas, your freight force’. Het bedrijf deed een beroep op The Oval Office dat een live communication campagne uitwerkte in verschillende fases om de nieuwe identiteit zowel intern als extern ingang te laten vinden. Rode draad doorheen de campagne was de force die de missie en het team van het vernieuwde bedrijf uitdraagt.
De primeur van de nieuwe naam ging naar de eigen medewerkers. Voor hen organiseerde The Oval Office een avant-première die op precies hetzelfde moment in drie verschillende cinemazalen in Antwerpen, Gent en Namen plaatsvond. Na een krachtige ‘haka’ werd elke zaal door een ander lid van de directie toegesproken. Via livestreaming konden ze in Antwerpen ook volgen wat er in Gent en Namen gebeurde, en omgekeerd.
Een week later liet The Oval Office ook de pers, klanten en partners het nieuwe merk Lineas beleven. Het bureau verzorgde voor elk van deze evenementen het volledige communicatietraject, de (video)content voor de presentaties, een 3D-animatie voor de onthulling van het logo en een foto-activatie. Afsluitend organiseerde The Oval Office nog een personeelsfeest in het force thema.
Sluitstuk van de campagne was de aanwezigheid van Lineas op Transport Logistic in München, waar het zijn internationale entree maakte. Om het merk tot leven te brengen ontwierp het bureau een totale merkbeleving bestaande uit een nieuwe stand, live activaties en een reeks communicatietools.
Vanuit de overtuiging dat ‘merken’ en ‘mensen’ elkaar inspireren, creëert The Oval Office geïntegreerde campagnes die een slimme mix maken tussen live – events en brand activation – en communicatie, zowel on- en offline. Met slechts één doel: ‘mensen merken laten beleven’.
Het bureau introduceerde in 2012 het begrip Live Communicatie in de Belgische markt en sloot daarmee aan bij de groeiende internationale visie die merkbeleving centraal plaatst in de communicatiestrategie. The Oval Office heeft kantoren in Antwerpen, Brussel en Gent en telt 45 medewerkers, experten in corporate & marketing evenementen, digital marketing, brand activation, communicatie, content marketing en PR.
Logistiek dienstverlener Van Moer Logistics investeert 2,8 miljoen euro in projecten om hun site in Zwijndrecht tegen komende zomer uit… Lees meer
Van Mossel Automotive Groep, met Belgisch hoofdkantoor in Antwerpen, en Mercedes-Benz hebben een overeenkomst bereikt inzake de verkoop en service… Lees meer
Bovendien dient de parking als overloopparking als de wachtrijen aan een of meerdere terminals te lang zouden worden. De parking… Lees meer
Event- en hospitality cateraars Gourmet Invent uit Nazareth en Amalthea uit Wijnegem gaan structureel samenwerken. Beide bedrijven zijn reeds jaren… Lees meer
Luchthaven Antwerpen ziet het aantal zakenvluchten en vluchtbewegingen stijgen in het eerste kwartaal van 2021. Vanaf 20 april vliegt TUI… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen