Afbeelding2 Emma Wijns, Margot Verhille, Noury Pauwels, Kaat Thijs en Margaux Deckers. Foto Dirk Kerstens

Tiktok’ers en LikeMe’ers vallen voor de ‘girl power’ van Lèffi d’Anvers

ANTWERPEN - Mode, juwelen én planten in één winkel: met dat eigenzinnig concept versterkt Lèffi d’Anvers deze zomer Grand Bazar op de Groenplaats. Maandag kwamen heel wat LikeMe’ers en Tiktok’ers al een kijkje nemen in de trendy winkel.

De grote belangstelling van bekend volk is geen toeval. Lèffi d’Anvers is een samenwerking tussen vier online winkels, die zich als één merk presenteren. De vijf meisjes die achter het concept zitten, zijn zelf bekend omdat ze meespelen in de populaire serie #LikeMe of naam maakten op TikTok. Kaat is dan weer de zus van Pommelien Thijs. Voor de meisjes was de opening van een echte winkel een openbaring.

Groene vingers

"Het is fijn om de klanten in het echt te zien en persoonlijk advies te kunnen geven. Ik ben blij dat er al meteen zoveel belangstelling is”, glundert Margaux Deckers, die mee instaat voor het modeluik van Lèffi d’Anvers. “We waren nog maar dozen aan het uitpakken en er kwamen al klanten over de vloer”, vult Kaat Thijs aan. “Ik begon amper twee maanden geleden met een online shop voor kamerplanten en nu sta ik hier. Mijn zus Pommelien kwam ook al langs. Ze steunt me volop maar we hebben thuis dan ook allemaal groene vingers."

 

Margaux Deckers met Maksim Stojanac, die we kennen van The Voice Kids. Foto Dirk Kerstens

Lèffi d’Anvers blijft als pop-up open in juli en augustus, terwijl de vier shops online actief blijven. En daarna? “Als het een succes is, kunnen we bekijken of een permanente winkel mogelijk is”, oppert Kaat. “We hebben door onze combinatie een uniek concept, dus de grote droom is om dit concept ook naar andere steden te brengen”, blikt Margaux naar de toekomst.