ZOO of Life

Vele Antwerpse finalisten voor Benelux Event Awards 2019

ANTWERPEN/SINT-NIKLAAS/TEMSE - De 18 juryleden van de Benelux Event Awards 2019 heeft de 20 beste eventcommunicatieprojecten van het jaar geselecteerd. In totaal werden een dertigtal live communicatieprojecten ingediend door 18 Belgische evenementenagentschappen. In de finale blijven er nu nog 20 projecten over, onderverdeeld in vier categorieën.

In de categorieën Business-to-Business en Business-to-Enterprise is er slechts één finalist met Antwerpse link. The Oval Office, met een kantoor in Antwerpen, heeft Intimate Concerts, Get Close with SD Worx uitgewerkt voor SD WORX KMO uit Antwerpen.

In de categorie Business-to-Consumers behoren volgende bedrijven tot de finalisten:

  • CityCubes (Antwerpen) met Lidl Straffe Kost voor Lidl.
  • Easyfairs Belgium (Antwerpen) met FACTS voor Easyfairs Events.
  • King George (Sint-Niklaas) met Five days of Blossom voor Modular Lighting Instruments.
  • Antwerp ZOO Society (Antwerpen) met ZOO of Life.
  • Panama Events (Temse) met Zoute Grand Prix 2018 voor Zoute Events.
  • Push To Talk (Antwerpen) met Opendeurdag Umicore Olen voor Umicore.

In de categorie Institutional Events zijn er twee Antwerpse genomineerden. Opnieuw The Oval Office, maar dit keer met Offshore windenergie beleving voor Belgian Offshore Platform. Ook het Antwerpse bedrijf Push To Talk is finalist met de opening van het ziekenhuis AZ Sint-Maarten in Mechelen.

De BEA awards gaan in 2019 en 2020 door in Mechelen. De 20 finaleprojecten zullen op 27 maart worden gepresenteerd in het Congrescentrum Lamot. Nadien gaat het feestje verder in de Nekkerhal.