Celestial Group

Verschillende bedrijven bundelen krachten binnen Celestial Group

De Celestial Group is geboren. Het gaat om een samensmelting van bedrijven met verschillende expertises. “We gaan de noden van de klant analyseren op groepsniveau om vervolgens de meest gepaste expertises te bundelen en naar voor te schuiven”, zegt Maarten Serneels, managing partner bij Celestial Group.

Enkele maanden geleden breidde Maarten Serneels de digital agency Artcore Society uit met de content creatie studio Ohana. Eerder nam Artcore reeds het evenementenbureau Glow onder zijn vleugels en aansluitend bundelde het bedrijf de krachten met Rhinox, een organisatie die gespecialiseerd is in augmented- en virtual reality simulaties.

“Het doel van Celestial Group is om klanten te voorzien van een totaalpakket aan kwalitatieve en innovatieve oplossingen binnen alle aspecten van company branding, marketing, web, 3D en AR/VR”, zegt Maarten Serneels. Ondertussen hebben Ohana en Artcore Society van de Celestial Group samen ED TV (edtv.be) op poten gezet in samenwerking met James Cooke. Er is momenteel ook een project in de maak voor Mediamarkt dat de expertise van zowel Artcore Society, Rhinox als Glow samenbrengt.

Celestial Group focust zich met hun samenwerking op het phygital gegeven. De samenvoeging van fysiek en digitaal is wat mensen volgens hen verwachten. De oprichting van de Celestial Group werd mede mogelijk gemaakt door De Cronos Groep uit Kontich, een organisatie die een platform biedt aan ondernemers.