Websteak versterkt aanwezigheid van klanten op het web

steak

Ze noemen zichzelf "twee digital natives." Mattias Vercauteren en Nico De Clerck hebben al vele duizenden uren online gepresteerd. Ze achtten daarom het moment gekomen om met Websteak hun eigen bedrijfje op te zetten. De startup uit Berlaar zit inmiddels goed in de markt en gaat resoluut voor online marketing.

Nogal wat Vlaamse bedrijven hebben het niet makkelijk om de online trends te volgen. Het blijft veelal wat aanmodderen en met eigen mensen een eigen strategie uittekenen. Dat lijkt geregeld ook wel te lukken maar het blijft doorgaans bij amateuristisch uitgewerkte projecten.

"Wij doen niet aan fastfoodmarketing," stellen beide jonge ondernemers. "Het gaat ons bij Websteak Marketing om duurzame oplossingen met vlees aan. We bouwen op basis van de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten met veel zorg aan hun online aanwezigheid op het web."

Websteak is het er in dit opzicht om te doen de resultaten van zijn klanten op het wek te optimaliseren. Ze doen daartoe zowel aan content marketing, zoekmachine optimalisatie, zoekmachine adverteren, sociale media marketing, conversie optimalisatie en web analytics. "Wij werken daartoe in functie van het doelpubliek van onze klanten."

Beide jonge ondernemers hebben ervaring opgedaan bij het online marketing bureau Queromedia. Ze tellen onderhand zo'n 20 klanten en 30 verschillende projecten.