Wijnegem Insta TikTok

Wijnegem Shopping zoekt TikTok-reporters en Insta Koning(in)

WIJNEGEM - Vanaf vandaag zijn er in Wijnegem tijdens de 'Keep on smiling'-campagne grote, kleurrijke zetels in de vorm van de populairste emoji’s te vinden in het shoppingcenter. Zij die de leukste Instagramfoto of TikTokvideo in Wijnegem Shopping maken, mogen deze zomer voor content zorgen op de socialemediakanalen van het shoppingcenter en krijgen een budget om te shoppen.

Sinds een maand kan iedereen, met respect voor de nodige maatregelen, terug gaan shoppen. Om al haar handelaars en bezoekers een hart onder de riem te steken, lanceert Wijnegem Shopping de ‘Keep on smiling’-campagne. Vanaf vandaag vind je er vijf zetels in de vorm van de populairste emoji’s. De campagne loopt tot de World Emoji Day op 17 juli.

“Emoji’s zijn vandaag echt niet meer weg te denken. Intussen bestaan er al meer dan 2.800 emoji’s en er werden er zelfs nieuwe gecreëerd tijdens de lockdown. Ze behoren tot de basis van onze communicatie en we zien ook dat ook de oudere generatie ze gemakkelijker oppikt”, zegt Zsofi Horvath, Marketing & Communication Manager Wijnegem Shopping.

Insta Queen of King en TikTok-reporters

Ook op de stijgende populariteit van TikTok en sociale media in het algemeen, speelt het shoppingcenter in. Wie de beste foto op Instagram of leukste video op TikTok post van hem/haar in het shoppingcenter, schopt het tot Insta Queen of Insta King of TikTok-reporter van Wijnegem Shopping. De winnaars krijgen een shoppingbedrag van in totaal 2.000 euro, dat onder hen verdeeld wordt, en mogen de socialemediakanalen van het shoppingcenter mee vormgeven en beheren.

“We zijn er van bewust dat we dit jaar meer vakantie in eigen land zullen doorbrengen. Daarom zullen we daar de komende ook volop op inzetten met meer acties”, besluit het shoppingcenter.