bodhi

Bodhi, voedingssupplement met abonnement

NIJLEN - Laurens Siroux uit Kessel is sinds september fulltime aan de slag voor zijn start-up Bodhi. Hij levert het gelijknamige voedingssupplement via een abonnementsformule aan zijn klanten.

Als student was Laurent, die als hobby fitnesste, al bezig met voeding. Daarna was hij medeoprichter van Medibib, een digitale gids met apotheekproducten die informeerde en verkocht, en werkte hij achter de schermen voor Book It, dat aangepast patiëntenvervoer vlotter maakt. “We weten al lang wat gezond is voor ons en wat niet maar daar wordt weinig mee gedaan”, vindt Laurent. “Wij zijn de klassieke multivitamines beu, Bodhi is een kwalitatief alternatief in een abonnementsformule.”

Laurent ziet zelf drie goede redenen waarom er nog plaats is op de drukke markt van voedingssupplementen voor Bodhi. “We hebben het niet samengesteld door er zoveel mogelijk stoffen in te duwen. Bodhi biedt een zinvolle aanvulling op een gezonde levensstijl. Een goed voorbeeld is vitamine D, waarvan Belgen door het mindere zonlicht te weinig hebben.”

“Daarnaast bieden we Bodhi aan in een unieke, hervulbare maar vooral sexy en mooie dispenser voor de dagelijkse inname. En tenslotte is er de abonnementsformule. Klanten ontvangen elke 4 weken de micronutriënten in hun brievenbus. Die werkwijze maakt langzaam opgang in onze sector maar is toch nog vrij uniek.”