Sfeerbeeld Dare to Dream © Dare to Dream

Dare to Dream uit Merksplas lanceert Bur’eau: netwerken en feesten voor Kempense bedrijven

Dare to Dream, de eventonderneming uit Merksplas die bekend staat om succesvolle concepten als Sunrise Festival en Aper’eau, breidt haar portfolio uit met Bur’eau. Dit nieuwe initiatief richt zich specifiek op bedrijven en ondernemers in de Kempen en belooft een frisse wind te laten waaien door de traditionele bedrijfsborrels.

Dare to Dream heeft zich de afgelopen jaren ontpopt tot een belangrijke speler in de Belgische evenementensector. Met een duidelijke visie op beleving en creativiteit wist het bedrijf uit Merksplas een divers publiek aan te spreken, gaande van jongeren met Stressfactor tot festivalgangers op Sunrise Festival, Magic Island en Sunset Festival. Ook Aper’eau, het populaire afterworkconcept, groeide uit tot een vaste waarde in verschillende Vlaamse steden.

Van Aper’eau naar Bur’eau: de volgende stap

Voortbouwend op het succes van Aper’eau, lanceert Dare to Dream nu Bur’eau. Dit concept is op maat gemaakt voor de zakelijke markt en biedt bedrijven een laagdrempelige en originele manier om een personeelsuitje of netwerkevent te organiseren. “Het idee is dat je als bedrijf je team meeneemt als een leuk personeelsuitje, een feestje op kosten van de zaak”, aldus Marijn Venmans van Dare to Dream. “Het is een toegankelijke manier om iets feestelijks te doen, zonder zelf een event in elkaar te moeten steken.”

De eerste editie van Bur’eau vindt plaats op vrijdag 9 mei aan de Open Schuren in Merksplas-Kolonie, als onderdeel van het Vagebond Weekend ter ere van het 200-jarig bestaan van de Kolonie. Bedrijven en ondernemers uit de Noorderkempen kunnen er genieten van liveoptredens en dj-sets van onder andere Dave Lambert, The Juliets, Ronny Retro en DJ Wout, en dat alles in een heuse festivalsetting met een XL-dome tent.

Netwerken in een ongedwongen sfeer

Bur’eau wil meer zijn dan zomaar een bedrijfsfeest. Het concept speelt in op de behoefte aan informeel netwerken. “We hebben gemerkt dat veel lokale bedrijven zich hebben ingeschreven. Op deze manier kom je ook in contact met andere ondernemers die bijvoorbeeld op hetzelfde bedrijventerrein zitten”, licht Venmans toe. Zo hebben organisaties als Unizo Merksplas en Ondernemend Beerse hebben zich al als partner aan het initiatief verbonden.