DDM Links Ruud van Asperen (Talkdesk - Regional Channel Manager - Benelux & DACH) en rechts Napoleon Theuns (CEO DDM Consulting). Foto: DMM

DDM Consulting gaat samenwerken met Talkdesk Inc.

TURNHOUT – DDM Consulting kondigde een samenwerking aan met Talkdesk Inc., een wereldwijde leider in cloudcontactcenters voor organisaties die zich honderd procent inzetten voor hun klanten. Hiermee breidt DDM Consulting zijn portfolio uit van contactcenteroplossingen die onmisbaar zijn voor het leveren van de optimale klantbeleving of customer experience (CX).

DDM Consulting sluit zich aan bij het Talkdesk partnernetwerk om ondernemingen te helpen betere klantenervaringen te leveren. Door de samenwerking hebben DDM’s klanten nu toegang tot het volledige pakket aan cloudgebaseerde contactcenteroplossingen van Talkdesk. “Als trusted advisor is het onze missie om organisaties maximaal te ondersteunen in het realiseren van hun CX-doelstellingen”, vertelt Napoleon Theuns, CEO van DDM Consulting. “De samenwerking met Talkdesk past hier perfect bij. Dankzij de in het platform verankerde kunstmatige intelligentie (AI) brengt Talkdesk CX Cloud efficiëntie en besparingen met zich mee voor onze klanten.”

“De klantervaring overschaduwt in rap tempo de producten en diensten die organisaties leveren en wordt hiermee de belangrijkste drijfveer bij het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Stew Hale, Regional Vice President bij Talkdesk. “Steeds meer organisaties zien dit in en ontwikkelen hun contactcenters tot een strategisch middel om betere klantenervaringen mogelijk te maken. DDM Consulting zet zich in om bedrijven te helpen die tranformatie te maken en betere klantbetrokkenheid te creëren met een Talkdesk-oplossing die het best aansluit bij hun unieke behoeften en CX-doelen.”