Geels communicatiebureau bezorgt maatwerkbedrijf Lidwina een nieuwe huisstijl

MOL, GEEL - "Content door talent" is de nieuwe baseline van het Molse maatwerkbedrijf Lidwina. "Lidwina streeft naar contente mensen, zowel binnen als buiten de organisatie. Daarnaast heeft Lidwina ook een maatschappelijke taak: kansen bieden aan mensen die het moeilijker hebben om hun talenten te verzilveren."

Kris Ooms, directeur van Lidwina, leerde via een bestuurslid het communicatiebureau Phobos & Actor kennen. Het Geelse bedrijf werd snel een partner voor de marketingstrategie, die communicatieopdrachten on- en offline realiseert. "Daar zijn we heel blij mee", zegt Kris Ooms. "Het team van strateeg, project manager, designer en copywriter stelt Lidwina als klant centraal en denkt voortduren proactief mee."

De samenwerking leidde alvast tot een nieuwe huisstijl met als baseline 'Content door talent'. "Daarin weerklinken de missie, visie en waarden van het maatwerkbedrijf", zegt Carlo van Tichelen, zaakvoerder van Phobos & Actor. "De volgende jaren zal Lidwina sterk inzetten op haar verschillende diensten om ze op een unieke manier in de kijker te plaatsen. als marketeer is het plezant om voor zo'n warme organisatie een onderbouwde visie te mogen neerzetten."

Lidwina is een maatwerkbedrijf in Mol dat met 520 medewerkers tot de grootste werkgevers in de Kempen hoort. Lidwina is actief in groenonderhoud, verpakking, snit en naad, houtbewerking, voeding en werk op locatie.