De Gold-status is een bekroning voor partners die uitblinken in Odoo-implementaties, technische kennis en klanttevredenheid. Voor Mainframe Monkey markeert dit een belangrijke stap in hun groeipad, dat sinds de samensmelting met dear digital in 2024 een boost kreeg.
Yenthe Van Ginneken, oprichter van Mainframe Monkey, schrijft het succes toe aan de no-nonsense aanpak van het bedrijf. “Het is het resultaat van onze nuchtere aanpak: we focussen ons op de klant, blijven weg van loze beloftes en steken gewoon de handen uit de mouwen.” Hij benadrukt de rol van jarenlange ervaring en een team van experts.
Sinds de overname telt het team van Mainframe Monkey, nu onderdeel van dear digital, ruim 40 experts verspreid over België en India. Ze hebben samen al meer dan 100 Odoo-projecten succesvol afgerond voor zowel kmo’s als grotere ondernemingen. Dear digital zelf, opgericht in 2020, focust op het bouwen van ecosystemen met Odoo en Shopify en is uitgegroeid tot een belangrijke speler in de Belgische markt.
Odoo, het Belgische softwareplatform waarop Mainframe Monkey zich specialiseert, is een van de snelst groeiende ter wereld, met meer dan 7 miljoen gebruikers.