Schermafbeelding 2021-08-02 om 20.48.56

Kempense uitgeverij groeit uit tot full-service creatief bureau

ImpulsMedia uit Hoogstraten lanceert vol enthousiasme een nieuw totaalconcept. 15 jaar geleden startte het bedrijf als uitgeverij van het huis-aan-huisblad Impuls. Intussen heeft het 5 regionale bladen in de Kempen, en 2 magazines in Oost-Vlaanderen. Vandaag kondigt zaakvoerder Wim Bertels aan dat ImpulsMedia verder uitgroeit tot een full-service creatief bureau voor grote en kleine ondernemers.

 

“Het weekblad Impuls valt in de Noorderkempen gratis in de brievenbussen. Na de oprichting ervan, 15 jaar geleden, volgden er diverse overnames”, zegt zaakvoerder Wim Bertels. “Zo bouwden we in de provincie Antwerpen een netwerk uit met diverse bekende reclamebladen zoals ’t Gazetje, Aankondigingsblad, Kreatief en Standing. Want regionale magazines die een stevige lokale verankering hebben, worden nog steeds massaal gelezen.”

Inmiddels heeft ImpulsMedia 5 regionale huis-aan-huisbladen onder haar vleugels in de Kempen, en ook 2 magazines in Oost-Vlaanderen (Etalage 1.0 en Etalage 2.0). Samen zijn deze 7 reclamebladen goed voor een bereik van maar liefst 340.962 gezinnen.

Vandaag werd echter een nieuwe mijlpaal bereikt. Want vanaf nu is ImpulsMedia een full-service creatief bureau. “We zorgen ervoor dat de boodschap van onze klanten écht overal gezien wordt, bij het publiek dat voor hen van belang is”, zegt Filip Stoffels, art-director van ImpulsMedia. “Dat kan offline, via onze 7 regionale magazines, of met drukwerk dat we gepersonaliseerd verzenden of huis-aan-huis bedelen.”

“Maar ook online”, vult Wim Bertels verder aan. "Om de campagnes van onze klanten nog meer kracht bij te zetten, bieden we nu ook 'online marketing' aan. Zo kan iedereen zeer gericht potentiële of bestaande klanten bereiken via social media. Wij verzorgen ieders merk tot in de puntjes. We creëren de perfecte content én zorgen voor een professionele uitstraling. En deze ideale marketingmix van off- en online communicatie wordt volledig in-house gerealiseerd.”