Bij Made in zetten we de ondernemer iedere dag centraal en dat weet u, beste lezer, goed te appreciëren. Om het nieuws dagelijks te presenteren, lanceerden we in mei onze compleet vernieuwde website. Daarbij hoorde ook een nieuwe huisstijl en de passende Made in-baseline ‘Jouw shot ondernemingszin’.
Lees ook: Meer dan 800.000 Made in-bezoekers, dat verdient een vernieuwde site
In 2023 is ons gemiddeld (uniek) maandbereik meer dan verdubbeld ten opzichte van vorig jaar en er kwamen maar liefst 30.000 volgers bij op sociale media. Op de webpagina van Made in Kempen verwelkomen we maandelijks gemiddeld 125.000 unieke bezoekers, die in die periode zorgen voor gemiddeld 350.000 pageviews. Op sociale media groeide Made in Kempen ook sterk. Op Facebook telt MIK nu bijna 8.000 volgers en op LinkedIn meer dan 9.200.
Winnaars
Made in organiseerde in 2023 twee wedstrijden. Onze zoektocht naar De Strafste Onderneemster van de Kempen werd gewonnen door Lisa Bosmans.
Tijdens de awardshow in het vernieuwde KMSKA werd de Frisko van IJsboerke gekroond tot Hét Product Made in Kempen.
Het meest gelezen artikel op Made in Kempen was met meer dan 27.000 pageviews het portret van de jonge Arendonkse ontwerpster Li Elsen.
Lees ook: Fien Germijns draagt creaties van jonge Arendonkse ontwerpster Li Elsen
In Memoriam
In 2023 moesten we helaas ook afscheid nemen van enkele Kempense ondernemers.
Lees ook: IN MEMORIAM. Van deze Kempense ondernemers namen we afscheid in 2023
2024
Tijdens de laatste dagen van 2023 last de redactie even een pauze in. Op 2 januari zijn we opnieuw paraat, met opgeladen batterijen, zodat we jou, beste lezer, ook in 2024 dagelijks kunnen voorzien van Jouw shot ondernemingszin.
Ondertussen wensen we u alvast een fijn jaareinde toe en een voorspoedig 2024.