Herman Verwimp, sinds 10 jaar marketingdirecteur bij aannemer Mathieu Gijbels, lanceerde dit voorjaar een positioneringscampagne rond De Voordenkers. Deze woordcombinatie staat centraal in de marketing en communicatie van Mathieu Gijbels. Een positionering die duidelijk zegt waarvoor Mathieu Gijbels staat, ‘een VOORdenkende aannemer’, een bedrijf waar Voordenkers werken. Verwimp wordt eind deze maand 50. Daarom verrasten zijn collega’s hem vandaag op een heel bijzondere manier: hij speelt voor één dag de hoofdrol in zijn eigen positioneringscampagne rond De Voordenkers.
“In onze communicatie staan onze mensen altijd centraal, een concept dat Herman bij ons geïntroduceerd heeft. Zo staan onze mensen op onze camionetten, onze werfpubli, onze website. We vonden Hermans vijftigste verjaardag nu de ideale gelegenheid om hem zelf eens in de kijker te zetten. En een koekje van eigen deeg te geven,” aldus de dames van Hermans team. “Iedereen die Herman eens als actieheld wil zien, moet zeker maar eens op onze Facebook pagina kijken vandaag,” vult Kristien Moelans, marketeer, aan.
Zaakvoerder Mathi Gijbels: “Herman zal verrast opkijken wanneer hij op kantoor arriveert vandaag, want hij is helemaal niet op de hoogte. We hebben posters opgehangen van bekende actiehelden zoals Superman, Rocky en James Bond met Hermans gezicht op. Herman, De Voordenker bij uitstek speelt vandaag letterlijk de hoofdrol in onze communicatie. En al deze filmposters hangen overal in ons kantoor.” De firma Mathieu Gijbels is vandaag een trouwe sponsor van onze drie Websites, Made in Metropool, Made in Kempen en Made in Limburg.