Nieuw logo van Groep Infrabo symboliseert de uitdagingen van de toekomst

WESTERLO - Het advies- en studiebureau Groep Infrabo bestaat 39 jaar. Een volledig nieuwe huisstijl met de kleuren groen en blauw sluit aan bij de hedendaagse activiteiten van het bedrijf.

Twee kleuren moeten de twee afdelingen van Groep Infrabo in de verf zetten. Blauw staat voor de afdeling Infrastructuur en Waterhuishouding en verwijst naar de principes van de Blue Deal die Groep Infrabo hanteert bij het opmaken van ontwerpen en het opstellen van adviezen.

Groen verwijst naar de afdeling Gebouwtechnieken en Duurzaamheid, waarin circulariteit een steeds grotere rol speelt.

Klimaat

"Klimaat, het ecologische bewustzijn en de evolutie van de maatschappelijke verwachtingen noodzaken ons om maximaal in te zetten op water- en droogteproblematiek, ruimtegebruik, mobiliteit en energie", zegt bestuurder Kristof Pauels. "We inspireren onze opdrachtgevers om ruimer te denken dan de platgetreden paden."

Persoonlijke groei

Ook het personeelsbeleid van Groep Infrabo moet toekomstgericht zijn. "Human capital in plaats van human resources", zegt HR-manager Natalie Bunyan. "In september gaan weer enkele stagestudenten voltijds aan de slag op onze werkvloer. Het is belangrijk dat deze groep jonge mensen aansluiting vindt bij het bedrijfsleven en ervaring kan opdoen."

"We zetten ook in op de persoonlijke groei en ontwikkeling van elk teamlid, door hun ontwikkeling te bespreken, opleidingen te laten volgen en geregeld talentgesprekken te houden."