Elise Vandoninck Casa Elise Rose Skin THerapy

Opening 2.0 van tweede instituut van Elise

Rose Skin Therapy mag - net als alle andere schoonheidsinstituten - de deuren opnieuw opengooien. Sinds november moesten de niet-medische contactberoepen verplicht sluiten door de tweede coronagolf. En nu volgt de opluchting: Elise Vandoninck mag de vandaag opnieuw klanten verwelkomen in Casa Elise in Olen én haar tweede instituut in Mol: Rose Skin Therapy.

"Mijn tweede schoonheidsinstituut heb ik op 1 september opengedaan. Maar na amper 2 maanden moest het weer dicht." Rose Skin Therapy is een huidverbeteringsinstituut, specifiek gericht op huidzorg. Hier behandelt Elise mensen met specifieke huidproblemen, zoals acné en huidveroudering.  "Bij Rose Skin Therapy hebben we specifieke toestellen hiervoor, zoals de hydra facial en micro needling-behandelingen en powerpeelings. We hebben zelfs een vegan-verzorging. Het aanbod is toch wel uniek in de Kempen. "

Elise Vandoninck begon in 2009 met haar schoonheidssalon, dat intussen uitgroeide tot Casa Elise in Olen. Hier ligt de nadruk op relaxatie, alleen en in gezelschap. "Samen genieten en ontspannen: dat doen we in Olen. We hebben er regelmatig vriendinnenarrangementen in de combinatiecabine, omdat we er tot 4 mensen tegelijk kunnen behandelen. Er is ook een privé-spa met zelfs de mogelijkheid om te overnachten."

In Mol vond Elise een nieuwe uitdaging. "Om de high end-gelaatsverzorgingen te kunnen geven, schoolde ik mezelf bij tot huidtherapeute in Duitsland in de Babor Academy. Babor is het merk waarmee ik werk in mijn salons."

Als jonge ondernemer, die met de voet op het gaspedaal bezig is, kwam de lockdown zwaar binnen. "Het deed wel wat, ja. Ik wilde bezig blijven, dus begon in met Re-start, een online coachingprogramma voor mensen die enkele kilo's willen afslanken. En ik volgde heel veel digitale bijscholingen. Ik heb de tijd noodgedwongen op een goede manier kunnen invullen."

En gelukkig komt nu de heropening van de salons. "Ik kijk er zo naar uit, maar ben ook gezond zenuwachtig om de mensen opnieuw te zien. Ik ben blij dat ik terug naar hun verhalen kan luisteren. Het zal een blij weerzien zijn. Hier komen elke dag 15 à 20 klanten over de vloer. En ook kijk ik ernaar uit om mijn team terug te zien. We hebben elkaar heel hard gemist."