Nieuws Kempen Stories Partner in de kijker: Stabco Foundations
Kempen

Partner in de kijker: Stabco Foundations

Sinds mei 2021 kan je op Made in Kempen heel wat lezen over Stabco. Het Kempense bedrijf helpt bij het kiezen en het uitvoeren van de juiste funderingstechnieken bij de start van elk bouwproject. “Voor een jong bedrijf is visibiliteit heel belangrijk en dankzij Made In kunnen wij tonen wie we zijn”, vertelt zaakvoerster Charlotte Fleerackers.

Jullie zijn nu bijna een jaar partner van Made in. Hoe zijn jullie dat geworden?

“Sinds mei vorig jaar zijn wij partner van Made in geworden, maar voordien was er al een samenwerking. We voerden al eens campagne op Made in, dat zorgde telkens voor een groot bereik en heeft ons ertoe aangezet om partner te worden. Als jong bedrijf, Stabco bestaat nog maar vijf jaar, is het erg belangrijk om bekendheid te verwerven en dan vooral bij lokale spelers in de Kempen.”

Hebben jullie dat beoogde bereik ook gehaald?

“Absoluut. Onze betrachting was niet om hier veel nieuwe klanten uit te halen maar vooral om Stabco bekend te maken en mensen aan te trekken die hier wilden komen werken. Dat is ook gelukt. In ons bedrijf hangt een heel fijne en positieve sfeer en dat wilden we overbrengen op de lezers van Made in. Hoe wij zijn, lees je ook in de artikels. Die zijn oprecht. Het is heel fijn om dat te kunnen delen met de mensen.”

De samenwerking is ongedwongen, maar tegelijk zeer professioneel.

Charlotte Fleerackers

Hoe verloopt de samenwerking met Made in?

“Eigenlijk loopt die geweldig. Echt waar. Wij werken met een marketingbureau die de contacten legt met Made in Kempen en die samenwerking verloopt zeer vlot. Die is ongedwongen maar tegelijk zeer professioneel. De gemaakte afspraken worden nagekomen en dat is heel belangrijk omdat je er toch een financiële inspanning aan koppelt. Wij hebben nog geen strubbelingen gehad.”

Wat is voor jullie de grote meerwaarde geweest tot nu toe als partner van Made in?

“Je krijgt visibiliteit en je kan je bedrijf in een goed daglicht stellen op lokaal en nationaal niveau. Dat is een grote meerwaarde. Wij merken dat het bedrijf begint te leven en dat mensen ons al eens aanspreken: ‘Ah Stabco? Ja, dat bedrijf ken ik.’ Mensen lezen over ons en dat is natuurlijk wat moet gebeuren. Voor ons is deze investering het ook waard, al moet je er natuurlijk ook voor werken door goede inhoud aan te leveren.”

Waar kijken jullie nog naar uit?

“Wij hebben helaas nog geen live evenement kunnen meepikken van Made in door de coronacrisis. Dat is heel jammer maar daar kan natuurlijk niemand iets aan doen. We hopen in de toekomst toch een evenement te kunnen meemaken zodat we ook de andere partners eens kunnen ontmoeten.”