vandecruys

Slagerij Vandecruys is meest klantvriendelijke

Slagerij Vandecruys, met hoofdvestiging in Geel Ten Aard, is gisteravond op de uitreiking van de Hospitality Awards in de prijzen gevallen. Zaakvoerders Patrick Haesendonckx en Liesbeth Mertens mochten de award van meest vriendelijke slagerij van België in ontvangst nemen.

De uitreiking van de Hospitality Awards 2017 voor Horeca en Retail vond plaats in San Marco Village in Schelle. De jaarlijkse verkiezing vond voor de 10de keer plaats. De focus ligt op klantvriendelijkheid, gastvrijheid, service, enz. en daarop worden de deelnemers getoetst door 5 onafhankelijke marketingbureaus en een juryteam van vakspecialisten.

Hele ploeg
Slagerij Vandecruys nam voor de eerste keer deel aan de verkiezing en mocht meteen met de hoofdprijs naar huis in de categorie slagerijen/delicatessenzaken. Patrick Haesendonckx en Liesbeth Mertens: “We willen nog eens extra benadrukken dat deze erkenning er nooit was gekomen zonder de ongelooflijke inzet van de hele ploeg gemotiveerde medewerkers. Die doen er elke dag alles aan om het voor de klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarnaast is er het harde werk van het management om alles in goed banen te leiden.”

Naast Geel Ten Aard heeft Vandecruys beenhouwerijen in Geel-Larum, Kasterlee en Mol. 2 jaar geleden startte het bedrijf een online bestelservice met afhaalpunten over heel de streek.

Op dezelfde Hospitality Awards mocht Het Boerenijsje in Loenhout naar huis met de trofee in de categorie van meest klantvriendelijke koffie- en ijssalons.