Soudal brengt een nieuwe reeks montagelijmen op de markt met een originele lanceringscampagne. De T-REX montagelijmen maken boren, schroeven en spijkers overbodig om decoratieve elementen en zwaardere lasten tot zelfs 300 kg per m² te monteren. Zoals de naam van de lijmen doet vermoeden, vormt de dinosaurus T-REX het campagnebeeld: displays met een dinosauruskop en dinowobblers worden als eye-catchers gebruikt in het winkelpunt en enkele grappige filmpjes met in de hoofdrollen een knappe meid die gek is van dino’s en een verliefde maar niet zo heel handige jongeman moeten de kracht van de montagelijmen in beeld brengen.
Soudal is de grootste Europese onafhankelijke producent van mastieken, lijmen en PU schuim voor zowel de vakman als de particuliere gebruiker. Met een omzet in 2012 van 436 miljoen Euro, meer dan 1500 werknemers in 130 landen en 11 productievestigingen in 4 continenten is dit 100% Belgische familiebedrijf, waarvan de oprichter Vic Swerts nog steeds zelf aan het roer staat, uitgegroeid tot een internationale speler en expert in chemische bouwspecialiteiten. Doorgedreven investeringen in R&D, een jarenlange visie van innovatie én aanpassingen aan lokale marktbehoeften legden de basis voor deze uitstekende prestaties waarvoor Soudal bekroond werd tot Onderneming van het jaar 2011.