Turnhoutse enquêtesoftware wordt gebruikt in 150 landen

CheckMarket

De enquêtesoftware van CheckMarket is aan een wereldwijde veroveringstocht bezig. “De teller staat momenteel op 150 landen”, klinkt het vanuit het CheckMarket-hoofdkwartier in Turnhout. “En daar zullen er de komende weken en maanden alleen maar bijkomen.”

Niet alleen de speelkaart is een succesvol Turnhouts exportproduct, ook de online enquêtesoftware van CheckMarket vindt gretig zijn weg in het buitenland. “We hebben 10.000 gebruikers van over de hele wereld”, legt managing partner Alexander Dobronte uit. “Donderdag nog (30 juli) registreerde een bedrijf uit Cuba zich via CheckMarket.com. We zijn nu aanwezig in 150 landen.”

CheckMarket richt zich expliciet op een wereldwijd publiek. “Uiteraard hebben we heel wat klanten in de Benelux. Zij appreciëren het dat ze in het Nederlands of Frans verder worden geholpen. Maar daarnaast zijn ook Azië en Amerika belangrijke afzetmarkten.”

Permanent innoveren
De inspanningen van het bedrijf werpen hun vruchten af, getuige de gestage groei die CheckMarket jaar na jaar laat optekenen. “Er is heel wat concurrentie op de markt van de online enquêtetools. Daarom is innovatie erg belangrijk voor ons. Onze developers zijn constant op zoek naar manieren om de tool nog beter en gebruiksvriendelijker te maken. Bovendien worden er bijna maandelijks nieuwe features toegevoegd die je nergens anders vindt. Dat, plus onze support en brede waaier aan diensten, is de sleutel tot ons succes”, aldus Dobronte.

CheckMarket wordt gebruikt door overheidsbedrijven, grote ondernemingen, kmo’s en particulieren over de hele wereld, voor allerlei onderzoeken gaande van klantentevredenheid en werknemerenquêtes tot evenementregistraties, evaluaties van opleidingen en dergelijke meer.