Nieuws Limburg ASM brengt Duivels tot leven bij sponsor

ASM brengt Duivels tot leven bij sponsor

ASM brengt Duivels tot leven bij sponsor

Gelezen in een academisch werkstuk over sportsponsoring: “Voor elke euro die je uitgeeft aan sportsponsoring, moet je een euro uitgeven om te zeggen dat je aan sportsponsoring doet.” Dienstverlener Price Waterhouse Coopers (PWC) heeft dat goed begrepen. Als nationale sponsor van de Rode Duivels, hadden ze wat visibiliteit nodig. En daarvoor gingen ze aankloppen bij ASM Lettershop in Hasselt.

PWC banner“Het was een hele eer voor ons om meer dan 500 m2 digitale prints voor hen te maken,” vertelt Kelly Janssen van ASM. “In de 5 vestigingen van PWC hebben we op 5 dagen tijd de ramen, liften en andere eyecatchers bedekt met leuke banners. Printen, snijden en kleven, soms op haast onbereikbare plaatsen.”

PWC banner 2Marc Walpot vult aan: “De uitdaging was groot om de deadline te halen. Bovendien moest de dagdagelijkse activiteit van het bedrijf gevrijwaard worden. We zijn dan ook uitermate fier op ons team dat het allemaal volgens plan is verlopen. Een mooie referentie voor de B-to-B-signalisatie die steeds vaker in een totaalpakket aan ons wordt toevertrouwd.”

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

COVID-19
Lommel
Lommel

FDS wint 30% in coronajaar

FDS Promotions, het Lommelse bedrijf van Ad Fransen en Isabel De Somer, heeft een ijzersterk jaar achter de rug. Door… Lees meer

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.

Pelt, Westerlo
Pelt

Niels Lagrange gaat bistro runnen

Racepiloot Niels Lagrange staat voor een stevige carrièrewending. Samen met zijn vriendin Romy investeert hij in een pop-up bistro, waarin… Lees meer