Bijleren over marketing doe je… in de kerk!

Een typische locatie om te leren hoe zilverstukken moeten vermenigvuldigd worden of water in wijn kan veranderen: de Hasseltse Sint-Catharinakerk... Die vormt op 28 mei immers het decor van Marketing In Spiration, afgekort als MIS. De Amerikaanse professor in merkenstrategie, Sasha Strauss, zal er als keynote spreker zijn opwachting maken. En ook de grote baas van Saatchi & Saatchi zal zijn woordje placeren op MIS, weliswaar via de digitale kanalen.

Laurien Celis en Stijn Spaas Studenten PXL organiseren marketingevenement in kerkMIS is een initiatief van Laurien Celis en Stijn Spaas (foto), twee studenten Communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL. “We willen vooral een inspirerend evenement organiseren,” zeggen beiden. “Meer nog dan allerlei opleidingen, is het toch vooral inspireren dat doet leren.” Ook Peter De Keyzer (hoofdeconoom van BNP Paribas Fortis), en creatieve duizendpoot Cyriel Kortleven maken hun opwachting. Trouwens: volledig in de 'katholieke sfeer' van de kerk, zal ook deze website Made in Limburg present zijn om alle aanwezigen te trakteren...

En raar maar waar: amper enkele dagen later, op 3 juni, organiseren onze collega's van Made in Antwerpen ook een marketingseminarie. En guess what... De keynote spreker heet ook Strauss, maar dan wel Thorsten als voornaam (Marketingdirecteur AMS). Alle info over dit boeiende programma, vind je hier.