Nieuw opleidingscentrum gaat hybride
De Hasseltse opleidingsverstrekker Confocus heeft zopas een hybride opleidingszaal geopend. De ruimte die plaats biedt aan 50 cursisten én via… Lees meer
De communicatiebureaus Commun.Sense en KiXX van respectievelijk Koen Van Lishout (rechts) en Luc Vlekken (links), fusioneren na 13 jaar van intensieve samenwerking tot 1 fullservice bureau. Dat krijgt -met een knipoog naar de zaakvoerders- de naam Liswood & Tache. De nieuwe entiteit bundelt de specialiteiten van print- en digitale media. Waar Commun.Sense eerder de klassieke activiteiten van een reclamebureau deed, groeide KiXX van een webdesigner naar een specialist in online communicatie. “Aangezien beiden tegenwoordig in elkaar overvloeien en integraal deel uitmaken van de communicatiemix, moesten we de structuur van de zusterbedrijven aanpassen”, aldus Koen Van Lishout. “Daarbij blijven we de filosofie trouw, dat oprechte, authentieke communicatie nog steeds het beste recept voor succes is.”
De Hasseltse opleidingsverstrekker Confocus heeft zopas een hybride opleidingszaal geopend. De ruimte die plaats biedt aan 50 cursisten én via… Lees meer
DMotion, het Hasseltse communicatiebureau van Heidi Wijgaerts en Diana Pirard, vaart voortaan onder de vlag van stads- en sectorgenoot PSG… Lees meer
Ludwig Sneyers en Dimitri Huygen, de Truienaars die via hun organisatie Essma de kennisuitwisseling stimuleren tussen de grootste voetbalclubs van… Lees meer
Tim Vandewinkel van het bedrijf Loft Interieur/Lofra Projects met vestigingen in Kinrooi en Diepenbeek, mag zich een jaar lang de… Lees meer
Thierry Jacobs opent op 16 oktober de gloednieuwe 'citylounge' Saint Street op de markt van Sint-Truiden. “De afgelopen twee jaar… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen