stultjens-impermo-1

Creatieve marketing legt Impermo geen windeieren

De Truiense handelaar in tegels, natuursteen, parket en laminaat Impermo is de afgelopen 2 jaar met bijna 50 procent gegroeid. De omzet nam toe van 8,8 miljoen in 2008 tot 13,1 miljoen in 2010. “Dat hebben we vooral te danken aan onze vernieuwende aanpak op vlak van marketing,” zegt Filip Stultjens, die samen met zijn broer Luk en zus Silvie het bedrijf aanstuurt. “We merken dat opvallende reclamecampagnes op nationale tv- en radiozenders hun effect niet missen. Dit aangevuld met een sterke lokale aanwezigheid en de aandacht voor service, maakt dat we stapsgewijs de lat een stukje hoger kunnen leggen.”

Ook voor 2011 wordt een groei vooropgesteld, maar iets minder uitgesproken dan in de voorgaande jaren. “We hebben op iets langere termijn nog enkele grote plannen in de kast, maar die moeten nog concreet gestalte krijgen.” Impermo heeft de afgelopen maanden wel nog aanzienlijk geïnvesteerd in een installatie voor groene stroom en in logistieke software.

Eén van de spotjes waarmee Impermo succes oogst:

httpv://www.youtube.com/watch?v=DTr-G3J80eA