Drie keer bingo voor productiehuis Medialife

Het productiehuis Medialife (Hasselt) heeft na het Belgian Corporate Video Festival maar liefst 3 awards in de koffer mogen steken. Niemand deed beter van de 80 productiehuizen die meededen en samen maar liefst 380 films hadden ingestuurd.

team MedialifeEen eerste prijs won Medialife in de categorie Corporate Image Non-Profit. Het was een opdracht van Toerisme Limburg en Impuls Communicatie (Hoeselt). Het filmpje over danser en choreograaf Thierry Smits is terug te vinden via deze link.

Frederik Knapen en Jesse Claes mochten een tweede keer het podium bestijgen voor de categorie Motivation. Dit was een opdracht voor supermarktketen Delhaize. Tot slot wist Medialife ook de prestigieuze Grand Prix op vlak van Employee Communication mee naar Hasselt te nemen.

Als geoefende Oscar-winnaars dankten de zaakvoerders hun team (een elftal en een hond), en gaven ze hun motivatie aan om op de ingeslagen weg verder te gaan. Volgend jaar bestaat Medialife overigens 10 jaar. Knapen en Claes kondigen tegen dan belangrijke investeringen aan en de verhuizing naar een nieuwe, grotere locatie.