E-marketing PLUS: hoe mobile als medium inzetten voor maketing en commerce

"De DERDE sessie in onze E-Marketing PLUS reeks is integraal gewijd aan alles wat met MOBILE te maken heeft", zegt Jean-Pierre Segers (PHL Business)" : het inschakelen van je GSM, SmartPhone, Blackberry e.d. in je communicatie- en marketingstrategie. Deze derde avond vindt plaats op WOENSDAG 26 JANUARI 2011 en de “enterTRainers” voor die avond zijn TIJS VROLIX en Thomas DE VOS.

Tijs VROLIX is Strategisch Planner bij Proximity BBDO en omschrijft zichzelf als “iemand met een (uit de hand gelopen) passie voor het kruispunt tussen marketing en technologie”. Hij is een internet addict met heel wat ervaring in het wereldje van PR, multimedia, sociale media en marketingcommunicatie in het algemeen. Tijs werkte voordien als Interactive Strategies Manager en Strategic Account Manager bij NOCUS en was ook actief als Account Manager bij i-Folks. Dé geknipte persoon dus om u in te wijden in de wereld van Mobile Marketing.

Thomas DE VOS is Head of Emakina/Mobile expert center en is al jaren lang gedreven door al wat beweegt in de digitale wereld. Als veelvraat voor alles wat nieuw en innovatief is, is hij ook actief als New Media manager bij The Reference. Door de opgedane expertise in de verschillende domeinen (zowel business, marketing als technisch) en de mogelijkheid om deze met elkaar te connecteren tot een uniek concept is hij nu uitgegroeid tot een all round mobiele expert. Thomas “ademt” gewoon weg mobiel uit en draagt met alle plezier de bijnaam “Mr. Mobile” die door zijn collega’s en klanten is gegeven.

Meer informatie en inschrijven via de PHL op http://www.phl.be/forms/congress/artikel.asp?sleutel=985