EuroSys_Afbeelding2

Een flexibele ICT-aanpak, op maat van élk bedrijf

Met een klantgerichte en flexibele aanpak richt EuroSys zijn pijlen op een complete dienstverlening voor grote bedrijven. Met on-site support, een 24/7 helpdesk, monitoring- én automatisatietools wil het Limburgse ICT-bedrijf de structurele partner bij uitstek zijn voor elk digitaliseringsvraagstuk.

Of het nu gaat om het aanschaffen van nieuwe infrastructuur, een cloud-based oplossing of een volledige IT-ondersteuning, met 30 jaar ervaring en een team van 70 medewerkers, ontzorgt EuroSys zijn klanten volledig. Technisch Directeur Lieven Boes: “Steeds meer bedrijven willen hun volledige ICT-gebeuren uitbesteden, en EuroSys past perfect binnen dat plaatje. Enerzijds kunnen we een aanvulling bieden op de reeds bestaande IT-afdeling, anderzijds kunnen we, na een grondige analyse, alle ICT-werkzaamheden overnemen.”

24/7 ondersteuning

“Wij zijn een warm en klantvriendelijk bedrijf”, vertelt Lieven. “We kiezen steevast voor een goede mix van on-site en remote ondersteuning. Aangevuld met een 24/7 servicedesk en het semiautomatisch systeembeheer van ons ivITa platform is dat een gouden formule!” Deze klantvriendelijke en gepersonaliseerde aanpak vindt weerklank in het uitgebreid en divers klantenbestand van het Limburgse ICT-bedrijf.

Bij Hyundai Construction Equipment Europe is men zeer tevreden over de samenwerking met EuroSys. “Als Koreaans bedrijf, met Europees hoofdkwartier in Tessenderlo en verschillende satellietkantoren in Europa, is uptime, connectiviteit en efficiëntie van onze systemen een absolute must”, stelt Johan Thiels, Director of Administration bij Hyundai Construction Equipment Europe. “Wij hebben nood aan een betrouwbare partner die ten allen tijde - zowel vanop afstand als vanuit onze kantoren -  beschikbaar is. EuroSys slaagt daar heel goed in. Wij hebben in hen de externe supplier gevonden die ons intern 24/7 ondersteunt.”

Kennisdeling

30 jaar ervaring in het IT-landschap brengt heel wat expertise met zich mee. En die expertise deelt EuroSys maar al te graag met zijn klanten. “EuroSys is voor ons een toonbeeld van open kennisdeling”, vertelt Robby Hagelsteens, Controlling Manager bij Jaga Belgium. “De expertise van hun team zorgde ervoor dat de dienstverlening vanaf dag één naadloos aansloot bij onze reeds bestaande infrastructuur. Daarbij krijgen we elke dag het gevoel dat er een bataljon toegewijd personeel voor ons klaar staat, of dat nu voor het verzorgen van hardware en software is, of het onderhouden van ons ERP-pakket. ” Aanvullend maakt Jaga Belgium gebruikt van een IT-manager-as-a-service, die zorgt ervoor dat het bedrijf zijn IT optimaal benut.

Aanvulling op uw IT-afdeling

Bij bedrijven waar reeds een IT-afdeling aanwezig is, biedt EuroSys technische ondersteuning waar nodig. Zo werkt Brouwerij Martens uit Bocholt met twee system engineers van EuroSys. Hun ICT-manager Kurt Brouns deelt zijn ervaring: “Onze EuroSys-engineers maken deel uit van het team. Zij zijn hier full-time aanwezig en vormen onze first line en second line support. EuroSys is een laagdrempelig en snel bereikbaar bedrijf, en dat wordt ten zeerste geapprecieerd. Er wordt steeds strategisch meegedacht en elk contact verloopt snel en efficiënt. Een enorme troef voor een IT-dienstverlener.”