CFB-groepsfoto kopie

Ervaren trio wil merken opwaarderen

Noami Teunis, Peter Vijgen en Gitte Pauwels zijn samen gestart met het nieuwe marketing- en communicatiebureau Culture For Breakfast. Het doel is om met een no-nonsense aanpak merkbekendheid voor hun klanten te creëren.

Culture For Breakfast, of kortweg CFB, is officieel gevestigd in Hasselt. De oprichters zijn Noami Teunis (Beringen/Kortessem/Hasselt), Peter Vijgen (Sint-Truiden/Tongeren-Borgloon) en Gitte Pauwels (Geel). Ze hebben alle drie een jarenlange ervaring in aanvullende specialisaties van marketing en communicatie, en bundelen nu die expertise tot één nieuw agency.

“We willen het verschil maken door een frisse, eigen aanpak”, zegt Gitte Pauwels. “We werken voor merken die willen vernieuwen en verandering van binnenuit omarmen. Wij helpen hen met scherpe keuzes, creatieve vertalingen en een merkbeleving die blijft hangen.”

Het bureau organiseert zich ook anders. “Bij ons geen overhead en geen omwegen, maar directe impact, vaste pakketten en heldere prijzen”, zo klinkt het vastberaden. “We geloven in no-nonsense, maar dan wél met flair. Dus: een agency-model dat eenvoudiger, slimmer en menselijker werkt. Voor klanten én voor onszelf.”

Culture For Breakfast integreert bovendien AI in de creatie van oplossingen. “AI laat ons toe om met meer focus en vrijheid te werken”, zegt het team. “Zo blijft er meer ruimte over voor échte creativiteit, strategie en menselijke nuance. Dat laatste is belangrijk, want we bouwen merken waar mensen oprecht blij van worden”, besluiten de 3 founders.