Expliciet-Premier-Partner-02

Expliciet schuift naar top voor online advertising

Het Hasseltse marketing- en communicatiebureau Expliciet heeft van Google het Premier Partner-label ontvangen. Het wijst erop dat Expliciet tot de top van België in Google Ads Marketing. “Voor onszelf een mooie beloning voor onze doorgedreven inspanningen op vlak van online marketing en voor onze klanten het bewijs dat hun advertising in goede handen is”, reageert Jan Martens, co-zaakvoerder van Expliciet.

Expliciet kreeg deze week te horen dat ze voortaan als Google Premier Partner worden erkend. Co-zaakvoerder Maarten Princen benadrukt het grote belang van deze premium status. “Concreet betekent dit dat we tot de beste 3% bedrijven in België behoren qua inspanningen die we voor onze klanten doen via Google Ads, Display, YouTube en Shopping”, legt hij uit. “Dit is voor ons een grote erkenning voor het harde werk en de grote focus op constante bijscholingen voor onze collega’s.”

Een andere reden om trots te zijn op het label, is de duur van de klantenrelaties. “Hoe langer zo’n samenwerking met een klant loopt, hoe meer je in aanmerking komt voor de status van Google Premier Partner”, vult Maarten Rediers, Digital Lead bij Expliciet, aan. “En het doet natuurlijk veel plezier dat we ook op dat vlak tot de top behoren.”

Aan de nieuwe status zijn enkele belangrijke voordelen verbonden. Maarten Princen: “Als Google Premier Partner krijgen we straks toegang tot de meest exclusieve sectorinzichten, trends en events, waardoor we onze dienstverlening nog kunnen versterken voor de ondernemers met wie we elke dag samenwerken. We blijven nieuwsgierig en open staan om onze digitale focus verder te verscherpen. En zo een erkenning smaakt naar meer.”